Вчора ми закінчили опрацювання модуля 2. В цьому модулі ми визначали для себе важливість навчання за методом проектів.
Плануючи роботу над проектом потрібно не забувати про те, що вона, в першу чергу, направлена на розвипток навичок високого рівня, тобто учні не тільки повинні знати, розуміти та використовувати програмовий матеріал. але й вміти аналізувати, синтезувати та оцінювати власні знання.
Навчання за методом проектів направлене на підвищення інтересу учнів до предмету, для розуміння важливості предмету і навчання. Це значно полегшує роботу вчителя. Адже викладати програмовий матеріал для учнів, які дивляться на вас пустими очима, зовсім не цікаво. Одноманіття на уроках приводить до "деградації" знань, як вчителя. так і учня. А от активнісь учнів на уроках змушує вчителя теж працювати активніше. Шукати нові і нові методи навчання, придумувати цікаві завдання, ставити цікаві проблемні питання. А найголовніше, кожному вчителю приємно отримувати віддачу від своєї роботи: спостерігати за задоволенням учнів від навчання, бачити яскраві вогники в їх очах, відчувати радість від вдало викананого завдання.
Навчання за методом проектів повною мірою задоволняє ці потреби, головна ціль якого: навчати наших дітей жити в 21 столітті, повною мірою використовувати свої знання та навички, вчитися аналізувати свої дії, оцінювати свої можливості...
Плануючи роботу над проектом потрібно не забувати про те, що вона, в першу чергу, направлена на розвипток навичок високого рівня, тобто учні не тільки повинні знати, розуміти та використовувати програмовий матеріал. але й вміти аналізувати, синтезувати та оцінювати власні знання.
Навчання за методом проектів направлене на підвищення інтересу учнів до предмету, для розуміння важливості предмету і навчання. Це значно полегшує роботу вчителя. Адже викладати програмовий матеріал для учнів, які дивляться на вас пустими очима, зовсім не цікаво. Одноманіття на уроках приводить до "деградації" знань, як вчителя. так і учня. А от активнісь учнів на уроках змушує вчителя теж працювати активніше. Шукати нові і нові методи навчання, придумувати цікаві завдання, ставити цікаві проблемні питання. А найголовніше, кожному вчителю приємно отримувати віддачу від своєї роботи: спостерігати за задоволенням учнів від навчання, бачити яскраві вогники в їх очах, відчувати радість від вдало викананого завдання.
Навчання за методом проектів повною мірою задоволняє ці потреби, головна ціль якого: навчати наших дітей жити в 21 столітті, повною мірою використовувати свої знання та навички, вчитися аналізувати свої дії, оцінювати свої можливості...
Комментариев нет:
Отправить комментарий